ATM kalkulációs hiba

FRISSÍTÉS 11:15 - HIBA ELHÁRULT

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a hibát a külső szolgáltató 11:15 perckor sikeresen elhárította. Amennyiben a meghibásodás az Ön kártyáját is érintette, kérjük kérjük hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a + 36-1 -428- 8888- as telefonszámon, vagy az info@magnetbank.hu -ra címzett levélben küldje meg a készpénz felvétellel kapcsolatos adatait részünkre:

- kártyaszám,

- számlaszám,

- időpont,

- az összeg amit kézhez kapott,

- milyen pénznemet választott ( amennyiben a képernyőn megjelent választási lehetőség).

Üdvözlettel,

MagNet Bank

_____________

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy külső szolgáltatói ATM-es készpénzfelvételt érintő meghibásodásról kaptunk értesítést. Ennek értelmében az ATM-es készpénz felvételnél egyes esetekben kalkulációs meghibásodás tapasztalható . Esetenként az ATM képernyőn megjelenik a pénznemet érintő dollár vagy forint kifizetésre vonatkozó választási lehetőség. Kérjük, minden esetben válassza a forint kifizetést.

Amennyiben a várt összegben eltérést észlel, kérjük hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a + 36-1 -428- 8888- as telefonszámon, vagy az info@magnetbank.hu -ra címzett levélben küldje meg a készpénz felvétellel kapcsolatos adatait részünkre:

- kártyaszám,

- számlaszám,

- időpont,

- az összeg amit kézhez kapott,

- milyen pénznemet választott ( amennyiben a képernyőn megjelent választási lehetőség).

Az EURONET munkatársai dolgoznak a hiba elhárításán.

Türelmét és megértését előre is köszönjük!

Budapest, 2021. szeptember 3.

MagNet Bank