A MagNet Bank elkötelezett a fogyatékos személyek esélyegyenlőségének megteremtése mellett a banki szolgáltatások igénybevétele terén. Törekszünk arra, hogy a társadalomban élő fogyatékos személyek a fogyatékossággal nem érintett ügyfelekkel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó szolgáltatásokban részesülhessenek. Akadálymentesített bankfiókjainkban számukra is gördülékeny ügyintézést biztosítunk.
A MagNet Bank a hazai bankok közül elsőként nyerte el a Fogyatékosság-barát munkahely elismerést. A díj különösen becses számunkra, hiszen közösségi bankként arra törekszünk, hogy megismerjük, befogadjuk és bátorítsuk ügyfeleink és munkatársaink sokszínűségét.
A hitelintézetekben a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését előíró szabályokról szóló 22/2016. (VI.29.) NGM rendelet alapján az alábbiakban közzétesszük a szolgáltatási térkép, valamint az akadálymentesített MagNet bankfiókok listáját elérhetőségekkel:
- Belvárosi fiók: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 9-11.
- Központi fiók: 1062 Budapest, Andrássy út 98.
- Solymári fiók: 2083 Solymár, Várhegy u. 1.
- Kispesti fiók: 1191 Budapest, Üllői út 259.
- Astoria fiók: 1088 Budapest, Rákóczi út 1-3.
- Dunakeszi fiók: 2120 Dunakeszi, Fő út 41.
Látássérült ügyfeleink számára javasoljuk a "Select and Speak - Text to Speech" program letöltését, mely a Google Chrome böngésző bővítményeként ingyenesen letölthető a Chrome Beállítások / Bővítmények menüpontjából és magyar nyelven is használható.
- VIDEOBANK SEGÍTSÉGÉVEL TÖRTÉNŐ SZERZŐDÉSKÖTÉS ÉS ÜGYFÉL-AZONOSÍTÁS
- Mozgáskorlátozott ügyfeleink otthonukban nyithatnak bankszámlát és vehetik igénybe ügyfélazonosítási szolgáltatásunkat a MagNet VideoBank tájékoztatóban írt feltételekkel.
- Látássérült ügyfeleink számára javasoljuk a VideoBank rendszer kontrasztos változatának használatát. A kontrasztos rendszert a VideoBank felületen a jobb felső sarokban található sárga alapon 3 fekete pöttyre kattintva érhetik el.
- Látássérült ügyfeleink számára továbbá a VideoBank ügyintézést végző munkatárs kérésre felolvassa a számlanyitáshoz és újra-azonosításhoz szükséges nyilatkozatok, mintaszerződés, mellékletek, egyéb dokumentumok tartalmát.
- Hallássérült ügyfelek részére a számlanyitás és újraazonosítás során lehetőség van a VideoBank chat üzeneteken keresztüli kommunikációra.
- Természetesen arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az ügyfél általa meghatalmazott jelnyelvi tolmács vagy artikulációs tolmács segítségével járjon el. Jelnyelvi tolmács vagy artikulációs segítő – jogszabályi okból - csak abban az esetben vehető igénybe, ha nem merül fel a segítő részéről befolyásolás gyanúja.
Fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférése tárgyában készült ügyféltájékoztatónkat itt érheti el.
Bankunk a fogyatékos ügyfelek kiszolgálását biztosító szolgáltatásokra vonatkozó igényekről és azok jellegéről felmérést végez. Ennek során érintett ügyfeleinek önkéntes alapon kitölthetik a fiókokban és a honlapunkon megtalálható kérdőívet (ide kattintva érhető el), melyet eljuttathatnak részünkre az alábbiak szerint:
- fióki munkatársaink bármelyikének történő átadással,
- elektronikusan: info@magnetbank.hu
- faxon: +36-1-428-8889
- postai úton: 1376 Budapest 62. Pf. 86.
Előre is köszönjük, ha a kérdőív kitöltésével lehetővé teszi számunkra, hogy véleményét, javaslatait a témában megismerhessük!