Megújul a Telefonos Ügyfélszolgálatunk

Tisztelt Ügyfeleink!

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy közkívánatra 2021. június 1-jétől a MagNet Bank telefonos ügyfélszolgálati feladatait munkanapokon 8.00-17.00 között ismét a Bank munkatársai látják el, akik magasabb szintű jogosultsággal és a közösségi banki értékek mentén igyekeznek segíteni Önöknek a pénzügyeik gördülékeny intézésében.

Telefonos ügyfélszolgálatunk továbbra is mindennap 0-24 órában elérhető marad a +36-1-428-8888-as telefonszámon, amelyen hétköznapokon a délután 17.00 óra és reggel 8.00 óra közötti idősávban, illetve hétvégén a Multicom Kft. munkatársai állnak Ügyfeleink rendelkezésére a megszokott szolgáltatáspalettával.

A fenti változtatások eredményeképp, a korábbi telefonon végezhető műveletek sora hétköznap 8.00-17.00 között az alábbiakkal bővül:

  • postára adott kártyák ellenőrzése
  • banki igazolás kérési igények rögzítése
  • egyedi árfolyam kérése
  • NetBankkal nem rendelkező ügyfelek mobiltelefonszám rögzítése Call Center ügyintézéshez
  • számla felett rendelkező személyek és azok jogosultságainak ellenőrzése

Fontos számunkra, hogy az Önök véleménye alapján tudjunk fejlődni, és egyre kényelmesebb, szakszerűbb szolgáltatást nyújtani. A mostani intézkedésünket is az indokolta, hogy meghallottuk Ügyfeleink visszajelzéseit, és ezek mentén változtattunk. Köszönjük, ha építő visszajelzéseikkel továbbra is támogatják a munkánkat annak érdekében, hogy minél elégedettebb lehessen a közösségünk minden tagja.

Üdvözlettel,

 MagNet Bank