Kedves Ügyfelünk, kérjük tájékozódj a 2024. 2.féléves bankkártya karbantartásokkal érintett időszakokról itt. 

Részletek

Bankkártya szolgáltatást érintő üzemszünet 

{{timeAgo}} 2024. október 17.

2024. október 27. 00:00 és 2024. október 27. 04:00 időpontok között bankkártya szolgáltatást érintő üzemszünet várható

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy rendszerkarbantartás miatt 2024. október 27. 00:00 – 04:00 óra közötti időszakban 2 szolgáltatási kört érintő  szolgáltatás kiesés várható:

  • 00:15-00:45 közötti időszakban a bankkártyához köthető internetes vásárlási kód (3D Secure Code) nem lesz elérhető, így a jelzett időszakban az internetes vásárlási kódot igénylő tranzakciók nem teljesülnek.


00:00 – 04:00 óra közötti időszakban é rintett bankkártya szolgáltatások:

  • ATM készpénzfelvétel belföldön;
  • ATM készpénzfelvétel külföldön;
  • POS terminálon történő készpénzfelvétel belföldön (Magyar Posta vagy egyéb belföldi bank);
  • POS terminálon történő készpénzfelvétel külföldön;
  • POS terminálokon bankkártyás vásárlás;
  • Bankkártyás internetes vásárlás;
  • Bankkártya letiltása NetBankon, MobilBankon keresztül;
  • SMS szolgáltatás bankkártya használathoz kapcsolódóan


A tervezett karbantartás ideje alatt a bankkártya letiltása kizárólag a Bank Telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül lehetséges a (+36)1 766-4544-es vagy a (+36)1 428-8888-as telefonszámok valamelyikén, 0-24 órában.



Megértésüket és türelmüket köszönjük!


További információkat itt talál

MagNet Bank


Dear Customers!

We would like to inform you that due to system maintenance, we expect a service outage in 2 service areas between 00:00 and 04:00 on 27 October 2024:

- Between 00:15-00:45, the 3D Secure Code will be unavailable, so transactions requiring the 3D Secure Code will not be processed during this period.

During the period 00:00 - 04:00, the debit card services will be affected:

- ATM cash withdrawals domestically;
- ATM cash withdrawal abroad;
- ATM cash withdrawals from POS terminals in Hungary (Magyar Posta or other domestic bank);
- POS terminal cash withdrawal abroad;
- POS terminals for debit card purchases;
- Internet purchases with bank card;
- Debit card blocking via NetBank, MobilBank;
- SMS service related to bank card use.
During the planned maintenance period, you can block your debit card exclusively via the Bank's Call Centre at (+36)1 766-4544 or (+36)1 428-8888, 0-24 hours.

Find more information here