Kedves Ügyfelünk! Foglalj időpontot pár kattintással a fiókjainkba ITT.

Részletek

Tájékoztatás az alkalmazás telepítésével kapcsolatos hibáról és annak megoldásáról 

Tisztelt Ügyfeleink! 

 Amennyiben az alkalmazás telepítő kód megadását követően a rendszer visszairányította Önt a felhasználónév és jelszó megadásához, majd ezt a kört többször is ismételni kellett, továbbá, abban az esetben, ha Ön kilépett az alkalmazásból (például a háttérbe helyezte, miközben várta az SMS-ben érkező ellenőrző kódszót), az app újbóli megnyitáskor hibát jelzett vagy bezáródott, a probléma orvoslására az alábbi lépéseket javasoljuk: 

  •    Törölje le az alkalmazást teljes egészében a készülékéről.   
  •    Telepítse újra az alkalmazást az áruházból. 
  •    Kezdje újra a regisztrációs vagy bejelentkezési folyamatot.   

    Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban további kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.   ⁣

Üdvözlettel: 
MagNet Bank Zrt. ⁣ ⁣