Baj esetén
Haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a mielőbbi megoldás érdekében!
Telefonon: (+36) 1-766-4544-es kifejezetten erre a célra fenntartott ügyfélszolgálati számon:
1. Bankkártya letiltás menüpontban
2.1 Csalásbejelentés menüpontban
Személyesen: nyitvatartási időben a Bank bármely bankfiókjában.
MobilBank applikáción keresztül lehetősége van a bankkártya letiltására, kártyájához kapcsolódó limitek módosítására, továbbá NetBankon keresztül MobilBank alkalmazások menüpontban idegen eszköz tiltására.
Kérésére az átutalt összegek visszahívását elindítjuk, azonban arra nincs ráhatásunk, hogy a fogadó bank visszautalja-e az Ön számlájáról elutalt összegeket. Bankkártyával történt visszaélés esetén kártya reklamációs folyamatok alapján jár el a bank.
Miután felvette a kapcsolatot kollegáinkkal és számlája/bankkártyája már biztonságban van, bekövetkezett visszaélés esetén javasoljuk rendőrségi feljelentés megtételét az Önhöz legközelebb eső Rendőrkapitányságon. A feljelentés megtételére természetesen online módon is van lehetőség.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy készpénz-helyettesítő fizetési eszközzel (például bankkártyával, netbankkal, mobilapplikációval) való visszaélés esetén megvizsgáljuk a kárfelelősség kérdését. A kártérítési felelősség intézményünket nem terheli, ha a vizsgálat eredményeképpen az állapítható meg, hogy az ügyfél súlyosan gondatlan magatartásával hozzájárult a kár bekövetkezéséhez. A súlyos gondatlanság fennállásának kérdésében végső döntést a bíróság hozhat.