Kedves Ügyfelünk,
örömmel tájékoztatjuk, hogy bevezettük a fióki időpontfoglalási funkciót. Mostantól könnyedén, pár kattintással foglalhat
időpontot online, bármelyik bankfiókunkba! Hogyan működik az időpontfoglalás? A MagNet Mobilappban a bal oldal navigációs
menüben válassza a Fiók/ATM menüpontot, és kattintson a https://www.magnetbank.hu/idopontfoglalas - linkre. Az időpontfoglaló felületen válassza ki a bankfiókot, valamint a szükséges szolgáltatást a listából, adja meg
e-mail címét, és mi elküldjük a digitális sorszámot, amivel a fiókba érkezve bejelentkezhet.
A honlapon a főoldal láblécében találja a fióki időpontfoglalás menüpontját, valamint a Kapcsolat oldalon is megtalálja
a hivatkozást a honlap főmenüjében. Bízunk benne, hogy ezáltal a fióki ügyintézés kényelmesebb, és gyorsabb lehet az Ön
számára. A Hivatkozás megnyitása gombra kattintva talál részletes információt a bevezetésre került új funkcióról!
Üdvözlettel,
MagNet Bank
Dear Customer,
We are pleased to inform you that we have introduced a new branch appointment booking feature. From now on, you can easily
book an appointment online with just a few clicks at any of our branches! This convenient booking system allows you to avoid
unnecessary waiting times.
How does the appointment booking work?
In the MagNet Mobile App, select the "Branch/ATM" option from the left navigation menu and click on the following link:
https://my.linistry.com/magnet . When on the booking interface, choose the branch and the required service from the list, enter your email address, and
we will send you a digital ticket. When you arrive at the branch, you can check in using this ticket.
On our website, you can find the branch appointment booking option in the footer of the homepage, as well as on the Contact
menu in the header of the MagNet Homepage. We hope that this will make branch services more convenient and faster for you.
Click on the "Open Link" button to find detailed information about the newly introduced feature!
Best regards,
MagNet Bank