Kedves Ügyfelünk! Foglalj időpontot pár kattintással a fiókjainkba ITT.

Részletek

Üzemeltetési adminisztrációs munkatárs 

  • Budapest
  • Üzemeltetés
  • Teljes munkaidő

Az alábbi feladatokkal várunk: 

  • Postai és belső küldemények teljeskörű kezelése, iktatása, szortírozása és eljuttatása társosztályokhoz;  
  • Irattári adminisztráció és program kezelése; 
  • Üzemeltetési adminisztráció (közművek, számlák, szerződések, stb.), és üzemeltetési feladatok szervezése;   
  •  Szerződött partnerekkel való kapcsolattartás. 

Jelentkezz hozzánk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Szakképzettség: középfokú végzettség;
  • Büntetlen előélet;
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés;
  • Terhelhetőség;  
  • Rugalmasság;
  • Csapatmunkára való képesség; 
  • MS Office (Word, Excel) magabiztos ismerete.  

Kívánt jellemvonások:

  • Etikus, toleráns, magas erkölcsi normák szerint él;   
  • Érzékeny a társadalmi és civil ügyek iránt;   
  • Motivált, szereti a kihívásokat;
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel rendelkezik;
  • Megbízható, felelősségteljes;
  • Precíz, hatékony a probléma és konfliktuskezelésben.

Előnyjelent, de nem feltétel:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • B kategóriás vezetői engedély;
  • Elkötelezettség a  tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.

Amit kínálunk:

  • Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos csapat;
  • Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
  • Belvárosi munkavégzési helyszín (1062, Andrássy út 98.);
  • Élet- és balesetbiztosítás;
  • Munkavállalói résztulajdonosi program;
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónapos próbaidővel,
  • Személyre szabható Cafeteria juttatás a belépés napjától;
  • Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
  • Dolgozói ajánlási program;
  • Csatlakozási lehetőség  mobiltelefon flottába;
  • Minden hónapban egyszer közös reggeli.

Az alábbiakat kérjük:

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod bérigényed feltüntetésével - „Üzemeltetési adminisztrációs munkatárs” tárgy megadásával - a karrier@magnetbank.hu e-mail címre.


A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást az Adatvédelem menüpontban a "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű dokumentum tartalmazza.