Kedves Ügyfelünk! Foglalj időpontot pár kattintással a fiókjainkba ITT.

Részletek

Napi átutalási limit a NetBank- és a MobilBankban

A Magyar Nemzeti Bank⁣⁣ ⁣5/2023. (VI.23.) számú ajánlása alapján a visszaélések kockázatainak csökkentése érdekében Napi átutalási limiteket vezettünk be.

A lakossági Számlatulajdonos Limitmódosítást 2024.11.27. napjától már a MagNet NetBank felületen és MagNet MobilBank felületen is kezdeményezheti. Részletekért görgess lejjebb.

A visszaélések kockázatainak csökkentése* érdekében 2024. szeptember 9. napjától a Bank minden, NetBankon és MobilBankon (pénzmozgási joggal) hozzáférhető, forint devizanemű fizetési számlához a MagNet NetBankból- és MagNet MobilBankból indított átutalások tekintetében 500.000,- Ft és 5.000.000,- Ft közötti összegű napi átutalási összeglimitet, továbbá napi 15 darab átutalásban maximált napi átutalási darabszám limitet (továbbiakban együttesen: napi átutalási limitek) vezet be lakossági Számlatulajdonosok esetében .

Ez azért szükséges, hogy egy esetleges csalási kísérlet kapcsán minél kevesebb összeghez férjenek hozzá a csalók.

A mindennapi pénzügyeid zavartalan működéséhez, a napi átutalási limitek meghatározását (Lakossági ügyfelek vonatkozásában) a fizetési szokásaidhoz igazítottuk, amelyet a jövőben meghatározott időszakonként felülvizsgálhatunk.

Felhívjuk figyelmét, hogy Bankunk 2024.11.27.napjától lehetőséget biztosít v⁣állalati ügyfelei részére Napi átutalási összeglimit(ek) és napi átutalási darabszám limit(ek) beállítására és módosítására a MagNet NetBankból és MagNet MobilBankból forint devizanemű pénzforgalmi számla terhére indított átutalások tekintetében.

Vállalati ügyfél Számlatulajdonos MagNet NetBankon és MagNet MobilBankon (pénzmozgási joggal) hozzáférhető, forint devizanemű pénzforgalmi számlájához a Bank automatikusan Napi átutalási összeg- és darabszám limitet nem rendel, azt a Számlatulajdonos (megfelelő cégképviseleti jogosultság alapján) jogosult beállítani  és módosítani személyesen bankfiókban, MagNet VideoBankon és Telefonos ügyfélszolgálaton.

HOGYAN LEHET A NAPI ÁTUTALÁSI LIMITEKET MÓDOSÍTANI?

Lakossági ügyfelek esetén:

  • MagNet NetBank felületen az Átutalások – Limitek menüpont alatt
  • MagNet MobilBankban szintén az Átutalások – Limitek menüpont alatt
  • MagNet Telefonos Ügyfélszolgálatunk az év minden napján, 0-24 órában elérhető. Limitmódosításhoz, kérjük hívd a +36 1 428 8888 telefonszámot az 5.1.3. menüpont választásával. Az ügyfélazonosításhoz készítsd elő az Ügyfélazonosítódat és TPIN kódodat.
  • MagNet VideoBank szolgáltatáson keresztül⁣⁣, egy általad indított videóhívással, fióklátogatás nélkül, online, minden munkanap 8:00-17:00 között. Az ügyfélazonosításhoz készítsd elő a személyes okmányaidat, melyet a videóhívás során szükséges bemutatnod. VideoBank szolgáltatásunkat eléred  itt. 
  • Bankfiókban, nyitvatartási időben. Az ügyfélazonosításhoz készítsd elő a személyes okmányaidat.

Vállalati ügyfelek esetén:

  • MagNet Telefonos Ügyfélszolgálatunk az év minden napján, 0-24 órában elérhető. Limitmódosításhoz, kérjük hívd a +36 1 428 8888 telefonszámot az 5.1.3. menüpont választásával. Az ügyfélazonosításhoz készítsd elő az Ügyfélazonosítódat és TPIN kódodat.
  • MagNet VideoBank szolgáltatáson keresztül⁣⁣, egy általad indított videóhívással, fióklátogatás nélkül, online, minden munkanap 8:00-17:00 között. Az ügyfélazonosításhoz készítsd elő a személyes okmányaidat, melyet a videóhívás során szükséges bemutatnod. VideoBank szolgáltatásunkat eléred itt.
  • Bankfiókban, nyitvatartási időben. Az ügyfélazonosításhoz készítsd elő a személyes okmányaidat.

FONTOS TUDNIVALÓ A LIMITEKRŐL

  • A napi átutalási limiteket a lakossági Számlatulajdonosoknak az adott forint fizetési számlán tanúsított fizetési szokásai függvényében kerülnek beállításra.
  • A napi átutalási limit-, és a napi átutalási darabszám limit egy napra vonatkozik, nem tranzakciónként értendő.
  • Az adott fizetési számláidhoz tartozó napi limit pontos összege, továbbá a Napi átutalási darabszám limit a NetBank "Átutalás" menüpontjában, az "Átutalási limit" almenüjében tekintheted meg (vállalati ügyfelek esetén a beállítást követően).
  • A napi limitekbe az Általános Hirdetményben meghirdetett tranzakciók tartoznak bele.
  • Amennyiben a beállított limitek nem megfelelőek számodra, azokat bármikor díjmentesen módosíthatod .
  • A napi átutalási limitek fizetési számlánként kerülnek beállításra. Amennyiben több fizetési számlával rendelkezel, úgy fizetési számlánként eltérő napi átutalási limit kerülhet meghatározásra.
  • A napi átutalási limitek beállítását követően a fizetési számlá(i)dról maximum a napi átutalási limit-, és a napi tranzakciós darabszám limit mértékéig utalhatsz NetBankon- és MobilBankon keresztül.
  • A napi átutalási limitek mértékének túllépése esetén a MagNet NetBankból- és MobilBankból fizetési megbízás beküldésére nincs mód. Erről figyelmeztetés jelenik meg a MagNet NetBanki - és MobilBanki alkalmazás szolgáltatás felületén a megbízás elküldését követően.
  • Lakossági ügyfelek esetén a limiteket a Bank időszakonként felülvizsgálhatja, amely eredményeképp esetlegesen beállított új limitről tájékoztatunk.
  • A Bankkártya limiteket nem érinti a változás.

TOVÁBBI BEVEZETÉSRE KERÜLŐ SZOLGÁLTATÁSOK

Tájékoztatunk, hogy az online visszaélések kockázatainak csökkentése érdekében Bankunk az alábbi szolgáltatásokat, illetve funkciókat vezette be:

  • Sérült integritású mobileszközök használatának korlátozása:2025.03.31-től Bankunknál biztonsági okokból a sérült integritású rendszerrel rendelkező, azaz jailbreak-elt (iOS) és root-olt (Android) mobil eszközökön nem engedélyezett a MagNet MobilBank használata. Ezek a készülékek könnyebben megfertőzhetők rosszindulatú programokkal, így adatait illetéktelenek könnyen megszerezhetik. Törvényi kötelezettségünk ezen esetben – figyelmeztetést követően – a MagNet MobilBank belépést letiltani.  Amennyiben -ilyen sérült integritácú - mobileszközökre telepítette a MagNet MobilBank alkalmazást, akkor kérjók, hogy telepítse azt másik, megfelelő készülékre.   Fontos, hogy MagNet NetBank fiókját asztali számítógépről sérült integritású mobileszközök alkalmazása esetén 2025.03.31.-től is eléri, ahol zavartalanul intézheti online a napi pénzügyeit. Kérjük, figyeljen arra, hogy MegNet NetBank fiókjába történő belépéskor a megerősítő kód kéréséhez a felhasználónév és jelszó helyes megadása után megjelenő felületen nyomja meg a „MEGERŐSÍTŐ KÓD KÉRÉSE (SMS)” gombot. Ekkor a kód kiküldésre kerül az Ön által megadott telefonszámra. Ez abban az esetben fontos, amennyiben korábban a MagNet MobilBank applikáció is aktiválva volt,és a megerősítő kódot PUSH üzenetben kapta meg, de ezen eszközök esetén ezen időponttól kezdve a PUSH üzenet helyett SMS-ben fogja azt megkapni.
  • Értesítés regisztrációról, aktiválásról, első használatról: A Bank 2024.10.16-tól a kártyabirtokos bankkártya aktiválását követően díjmentes értesítő SMS üzenetet küld annak sikerességéről és időpontjáról a Banknál ügyfél által előzetesen rögzített telefonszámra. Az egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszközök regisztrációjakor és aktiválásakor a Bank a szokásos módon tájékoztatja ügyfeleit.
  • Műveletmegfigyelési lehetőségek, műveletmegfigyelési üzenetek:  A NetBank szolgáltatás díjmentes használatával biztosítjuk a számlaegyenleg változásáról történő tájékozódás lehetőségét, továbbá a SzámlaInfó szolgáltatás segítségével ügyfélkérés alapján üzenetküldés igénylésére is van mód bizonyos fizetési számlával összefüggő változások kapcsán – a Bank által meghatározott díj ellenében. Ez utóbbi szolgáltatásunkról további részleteket a SzámlaInfó szolgáltatás aloldalon találsz.

További hasznos információkért látogasson el a Biztonságos bankolás oldalunkra, illetve keresse fel a KiberPajzs oldalát.

A KiberPajzs program segít a csalások felismerésében és a védekezésben.