Tájékoztató a telefonos ügyfélszolgálatunk működéséről

{{timeAgo}} 2024. március 21.
A MagNet Bank Telefonos ügyfélszolgálata a +36 1 428 8888-os telefonszámon a hét minden napján, 0-24 órában, magyar és angol nyelven várja hívását.

Tisztelt Ügyfelünk!

A MagNet Bank Telefonos ügyfélszolgálata a +36 1 428 8888 -os telefonszámon a hét minden napján, 0-24 órában, magyar és angol nyelven várja hívását.

Az alábbiakban olvashat mindazokról a szolgáltatásokról, melyekkel rendelkezésére állunk, illetve a Gyakran ismételt kérdések közt tájékozódhat a Telefonos ügyfélszolgálat igénybevételével kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról is. A visszaélések elkerülése érdekében a Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül egyes műveleteket, információkéréseket az Ügyfélazonosítója és T-PIN kódja megadásával történő azonosítás után végezheti.
Fontos számunkra, hogy segíthessünk Önnek, és a lehető leghamarabb válaszolni tudjunk minden felmerült kérdésére. Egyes időszakokban, azonban, ügyintézőink elfoglaltabbak lehetnek, ilyenkor hosszabb várakozási időre számíthat. Köszönjük a türelmét, megértését!

Üdvözlettel, MagNet Bank Zrt.


A MagNet Bank Telefonos ügyfélszolgálatát az alábbi telefonszámon érheti el:

+36 1 428 8888


Telefonos menüpontok:


1 Bankkártya letiltás

2 Csalásbejelentés, panasz, reklamáció,

2.1 Csalásbejelentés

2.2 Panasz, reklamáció azonosítással

2.3 Panasz, reklamáció azonosítás nélkül

3 Hitelekkel kapcsolatos információk

3.1 Meglévő hitellel kapcsolatos ügyintézés azonosítással

3.2 Általános hitelinformáció

4 Elektronikus banki szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés

4.1 Elektronikus banki szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés. NetBank, MobilBank ügyintézés

4.1.1 NetBank belépéssel kapcsolatos ügyintézés azonosítással

4.1.2 NetBank, MobilBank információ

4.2 Elektronikus banki szolgáltatásokkal kapcsolatos általános információ

4.3 Mobilfizetéssel kapcsolatos ügyintézés

5 Számlával, bankkártyával kapcsolatos információ

5.1 Bankszámla ügyintézés, bankkártya ügyintézés azonosítással

5.1.1 Bankkártya aktiválás

5.1.2 Bankszámlával és bankkártyával kapcsolatos ügyintézés

5.2 Általános számla és bankkártya információ

6 T-PIN aktiválás, módosítás

7 Megtakarítások. Betét, Megtakarítási számla, Apránként megtakarítás

7.1 Meglévő betétekkel kapcsolatos ügyintézés azonosítással

7.2 Általános információ megtakarításokkal kapcsolatban

8 English menu

8.1 Card Blocking

8.2 Complaint and Fraud notification

8.2.1 Fraud complaints

8.2.2 Complaint with identification

8.2.3 General complaints

8.3 Information about loans

8.3.1 Information about existing loan

8.3.2 General loan information

8.4 Administrations of electronic banking services. NetBank and Mobile-application administration.

8.4.1 Administrations of electronic banking services. NetBank and Mobile-application administration.

8.4.1.1 Netbank log in with administritation

8.4.1.2 Netbank and Mobilapp information

8.4.2 Electronic banking services information

8.4.3 Mobile payment administration

8.5 Account and Bankcard information

8.5.1 Account and Bank card administration

8.5.1.1 Bank card activation

8.5.1.2 Account and Bank card administration

8.5.2 General account and bankcard information

8.6 TPIN activation, TPIN modification

8.7 Savings. Deposits, Savings account, "Step by Step" Savings program

8.7.1 Administrations of existing deposits

8.7.2 General informations about savings and deposits

8.8 Connecting to Customer support, General informations

9 Ügyintéző kapcsolása, Általános információk

* visszalépés a főmenübe

Ügyfélazonosításhoz kapcsolódó fogalmak

T-PIN kód: a telefonos ügyfélszolgálaton történő beazonosításhoz szükséges egyedi, az adott Számlatulajdonoshoz/Felhasználóhoz rendelt, négy számjegyből álló azonosító kód

Ügyfélazonosító: a Bank által az ügyfél egyedi azonosítására szolgáló 6 jegyű egyedi számsor.

Aláíró kódszó (sms): a beazonosítási folyamat során megküldött, egy alkalommal használható és korlátozott ideig érvényes számsor, amelyet az Aláíró / Megerősítő kódok kiküldésére rögzített mobiltelefonszámra SMS-ben továbbítunk.

GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK

Hogyan történik az új azonosítási folyamat?

Hol találom az Ügyfélazonosítómat?

Hol találom a T-PIN kódom?

Hogyan tudom megváltoztatni a T-PIN kódom?

Mit tegyek, ha elfelejtettem a T-PIN kódom?

A jövőben az azonosítási mód függvényében, 3 különböző szolgáltatástípust kínálunk telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül.

1) Az adott szolgáltatástól függően személyes adattal történő ügyfélazonosítással elérhető szolgáltatások:

  • Általános tájékoztatás a bank szolgáltatásairól, azok feltételeiről,
  • Általános információ a Bankkal, annak termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban,
  • Panaszügyintézés, csalás vagy egyéb visszaélés bejelentése, reklamáció,
  • Bankkártya letiltása ,
  • NetBank és MobilBank letiltása.

2) Ügyfélazonosító kód és a T-PIN megadásával történt ügyfélazonosítást követően elérhető szolgáltatások:

  • Számlainformáció,
  • Számlaáttekintő (számlaegyenleg információ, bankkártya és egyéb tranzakciók, számlatörténet),
  • Bankkártya információ,
  • Panaszügyintézés számlainformációval.


3) Műveletek az Ügyfélazonosító kód és a T-PIN megadásával, továbbá az - Aláíró / Megerősítő kódokhoz - előzetesen rögzített mobiltelefonszámra SMS-ben megküldött egyszer használható és korlátozott ideig érvényes telefonos kóddal történő azonosítással:

  • Mobilfizetéshez kapcsolódó ügyintézés,
  • NetBank jelszó feloldása, új jelszó kiküldés,
  • Bankkártya aktiválás.

Mit tegyek, ha letiltottam a T-PIN kódomat?

A többszöri sikertelen megadást követően a T-PIN letiltásra kerül. A letiltást követő 24 óra múlva feloldódik automatikusan, illetve személyesen bankfiókban van lehetősége kérni a letiltás feloldását.

Mit tegyek, ha nem sikerült a T-PIN csere?

Abban az esetben, ha nem sikerül a T-PIN módosítás, kérjük, hogy indítson egy új hívást, majd válassza a 9-es menüpontot, ahol a munkatársaink készséggel segítenek Önnek a folyamatban.

Miért nem sikerül azonosítanom magam a Telefonos menürendszerben?

Kérjük, ellenőrizze az Ügyfélazonosítója és a T-PIN kódja helyességét.

A menürendszer az ügyfélazonosító megadásakor 6 számjegyet kér, ezért az ügyfélazonosítót mindig pontosan úgy gépelje be, ahogy az alábbi elérhetőségeken találja, azaz, ha az azonosító tartalmaz az elején 0 karaktereket, akkor azok beírása is szükséges (pl.: 054321).

Abban az esetben, ha nem sikerült az azonosítás, a telefonos menürendszer ügyintézőhöz fogja kapcsolni, ahol a munkatársaink készséggel segítik Önt a folyamatban.

Miért kerül kiküldésre SMS kód is a beazonosításhoz?

Kérjük, ellenőrizze, hogy az azonosításhoz használt telefonszáma megfelelő-e.

Biztonsági okokból, egyes menüpontokban szükség van az SMS kóddal történtő azonosításra is. Amennyiben ilyen menüpontot választ, az sms kiküldését a menürendszer automatikusan elvégzi, az így kapott sms kódot a telefonos menürendszerben szükséges megadni.

Az alábbi menüpontokhoz szükséges SMS kódot is megadni:

  • Mobilfizetéshez kapcsolódó ügyintézés,
  • NetBank jelszó feloldása, új jelszó kiküldés,
  • Bankkártya aktiválás.