Kedves Ügyfelünk! A bankkártya szolgáltatónk rendszerkarbantartást végez 2024.11.24.-én 00:00 óra és 04:00 óra között.

Részletek

Fizetési kérelem fogadása és fizetési kérelem indítása MagNet Bank MobilBank felületen

  Kedves Ügyfelünk!

A pénzforgalom lebonyolításáról szóló 35/2017. (XII. 14.) MNB rendelet alapján hitelintézetünk bevezette 2024. április 1-től a fizetési kérelem fogadása és 2024. szeptember 1-től a fizetési kérelem indítása szolgáltatásokat. Örömmel értesítünk, hogy a fizetési kérelem fogadása és indítása szolgáltatások 2024. október 30-tól a MagNet Bank MobilBank felületén is elérhetők számodra a qvik fizetési kérelem menüpontban. .

Mit jelent a fizetési kérelem?

Az azonnali fizetési műveletek indításához kapcsolódóan fizetési kérelem típusú üzenetek küldhetők és fogadhatók. A fizetési kérelem egy szöveges üzenet, ami önmagában nem jár pénzmozgással. Aki a fizetési kérelmet indítja a fizetési kérelemben megadja, az átutalás teljesítéséhez szükséges információkat (pl. összeg, fizető fél bankszámlaszámát azonosító adatok, érvényességi határidő). Aki a fizetési kérelmet fogadja, szabadon dönthet arról, hogy a kérelmet jóváhagyja és ezzel azonnali átutalást kezdeményez a fizetési kérelem indítója felé, elutasítja vagy figyelmen kívül hagyja azt. A fizetési kérelem elfogadásával induló átutalás az azonnali fizetési rendszeren keresztül teljesül, ezért a fizető fél jóváhagyása után a kedvezményezett fél 5 másodpercen belül megkapja a jóváhagyott összeget.

Mit kell tenned, ha nem találod a MagNet Bank MobilBank applikációdban a qvik fizetési kérelem menüpontot?

A qvik fizetési kérelem menüpont applikációban történő megjelenéséhez a MagNet MobilBank frissítése szükséges. ⁣

A fizetési kérelem szolgáltatásunkról részletes tájékoztatást itt talál.

Üdvözlettel,

MagNet Bank ⁣